Cum comand?

Produsele pot fi comandate de pe magazinul online, la oricare sediu Medical Express din tara, cat si prin telefon la 0727789357. Atat in sedii, cat si telefonic si pe chatul din site-ul nostru primiti consiliere gratuita in alegerea produselor care vi se potrivesc cel mai bine.

In cazul produselor personalizate, facute pe comanda, avem rugamintea sa urmariti procedura vizibila pe pagina fiecarui produs ce face parte din aceasta categorie.

Cum platesc?

  • Plata ramburs – se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea. – SC MEDICAL EXPRESS SRL
  • Transfer bancar (ordin de plata) in contul RO65RNCB0081010411290001 BCR IZVOR.  Dovada platii se trimite la comenzi_online@medicalexpress.ro
  • Plata cu cardul de debit sau credit, securizata prin Netopia Payments.
  • Plata in rate prin 3X4X ONEY – vezi detalii

In cazul platilor prin ordin de plata, veti primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata la momentul confirmarii telefonice a comenzii. Livrarea comenzii se face doar dupa primirea dovezii de plata.

In cazul produselor personalizate, facute pe comanda, acestea sunt platite integral odata cu plasarea comenzii.

Cand primesc comanda?

Livrarea produselor se face intre 2 si 4 zile in cazul curierului rapid si in 4-7 zile in cazul Posta Romana, in cazul in care produsele sunt pe stoc. In cazul in care produsele nu sunt pe stoc, livrarea produsului poate dura intre 8 si 60 zile (perioada de 60 zile se aplica in general in cazul fotoliilor rulante personalizabile si al dispozitivelor de mers care nu se afla pe stoc). Pentru asigurare, recomandam ca clientul sa ne contacteze telefonic, prin chat sau email.

Confirmarea plasarii comenzii

In cazul in care ati comandat produse de pe site-ul Medical Express, dupa finalizarea comenzii veti primi un mail de confirmare automat, care atesta faptul ca am primit comanda dvs.

Inainte de trimiterea comenzii, confirmam telefonic comanda cu dvs pentru a ne asigura ca ati comandat produsele corecte. Pentru orice comanda trimisa de Luni – Vineri intre 9:00 si 12:00, veti fi sunat pentru confirmare in maxim 3 ore de la primirea comenzii. Comenzile primite dupa orele 12:00 pot primi confirmare a doua zi lucratoare. Daca produsul se afla in stoc la oricare dintre depozitele noastre, veti primi telefonic confirmarea disponibilitatii produsului si data aproximativa cand coletul va ajunge la dumneavoastra.

In cazul in care nu raspundeti la telefon pentru confirmare in aceeasi zi in care a fost plasata comanda, iar plata a fost facuta cu cardul, vom livra comanda asa cum ati plasat-o, fara confirmare telefonica, daca produsele sunt in stoc. In caz contrar, veti primi un email de notificare a lipsei stocului si optiunea de a astepta dupa reintrarea in stoc, sau de a primi banii inapoi.

In cazul in care nu raspundeti la telefon pentru confirmare in aceeasi zi in care a fost plasata comanda, iar plata a fost aleasa ramburs, vom incerca sa va contactam si a2a zi, pentru a evita riscul de retur al coletului sau neprimire a coletului, din cauza comandarii unor produse nepotrivite pentru dvs sau a unei greseli de comanda. Daca nu reusim sa confirmam comanda telefonic cu dvs nici a2a zi, vom livra comanda asa cum ati plasat-o in ziua 2 lucratoare de la data primirii acesteia.

(In fereastra marimilor din pagina fiecarui produs sunt afisate marimile sub care a fost produs fiecare model si NU reprezinta masurile aflate in stoc la un moment dat. Se recomanda asigurarea existentei marimii/variatiei de produs telefonic sau prin chat).

De la data livrarii din depozitul nostru,  comanda ajunge la destinatie in termen de 1-7 zile lucratoare prin curierat rapid sau Posta Romana, in functie de orasul in care va aflati. Comenzile primite in week-end si in timpul sarbatorilor legale vor fi prelucrate in primele ore ale urmatoarei zile lucratoare.

Anularea comenzii

Daca ati comandat online si doriti sa anulati comanda sau sa o modificati, trimiteti email cu subiectul „anulare comanda”, care sa contina numarul comenzii, la adresa comenzi_online@medicalexpress.ro. Anularea comenzii este posibila doar daca inca nu a fost livrata din depozitul nostru. In cazul in care deja a fost livrata, se aplica procedura de Retur, disponibila aici. 

Cat costa livrarea?

Livrarea se face prin firma de curierat rapid sau prin Posta Romana (serviciul Prioripost – direct acasa) si este GRATUITA pentru comenzile mai mari de 250 RON, oriunde in tara.

Pentru comenzile de valoare mai mica de 250 lei, costul livrarii este de 20 RON (TVA inclus), si este inclus pe factura. Pentru comenzile de pana la 250 RON, livrarea prin Posta Romana costa 20 RON, oriunde in tara. Pentru  livrarea cu plata ramburs atat prin curier, cat si prin Prioripost, se adauga un cost de ramburs de 5 RON. Modalitatea de livrare este alegerea clientului si se poate alege din formularul de comanda. Mentionam faptul ca livrarea unei comenzi intr-o zi de sambata presupune un cost de 22 RON+TVA.