





Despre noi
Medical Express a luat naștere în anul 1998, din dorința de a aduce pe piața medicală din România calitatea internațională atât în produse, cât și în servicii. Ne-am propus să schimbăm mentalități, valori și stiluri de colaborare. Credem că se poate și altfel.
Din respect pentru pacienții noștri, am ales să fim transparenți în colaborările noastre, am livrat produsele celor mai cunoscuți producători din domeniul medical și i-am asigurat pe clienții noștri că am ajuns la ei prin recomandări sincere, bazate doar pe calitatea produselor și serviciilor noastre.
Profesionalismul ne-a îndreptat spre transparență. Ne păstrăm valorile cu care am pornit la drum și garantăm în continuare perfecționism, maximă calitate și corectitudine. Ne-am dorit schimbări și am început să le obținem.
Credem în faptul că oamenii se vindecă atunci când sunt tratați cum au nevoie.
MISIUNEA, VIZIUNEA ȘI VALORILE NOASTRE
- Apropierea de clienții noștri face acest lucru posibil. Ascultăm pentru a înțelege mai bine nevoile și răspundem identificând noi căi de a face mai bine lucrurile, împreună.
- Îndrumăm oferind în piață cele mai bune și mai rapide soluții în forma dispozitivelor și serviciilor medicale.
- Stările de sănătate foarte intime și personale sunt cele pe care ne concentrăm. Pasiunea de a face o reală diferență în viețile oamenilor este ceea ce ne conduce și ne unește. Cultura noastră sprijină ambițiile îndrăznețe și susține întregul potențial al oamenilor noștri pentru a le atinge.
- Îmbrățișăm o responsabilitate mai largă, pe lângă cea a leadershipului – responsabilitatea pentru mediul înconjurător, pentru societate, pentru parteneri și integritatea în tot ceea ce facem


- Pasiunea unică de a ne asculta clienții este ceea ce deosebește Medical Express. Doar prin ascultare putem înțelege lumea clienților noștri și răspunde cu produsele și serviciile potrivite.
- Să ajungem mai aproape de clienții noștri și să le înțelegem nevoile este principiul care ne ghidează în tot ceea ce facem. Avem cu toții responsabilitatea de a asculta și de a ajuta ca răspuns la nevoile clienților noștri.
- Pasiunea ne motivează să găsim noi căi de a face lucrurile mai bine. Și asta ne generează un sentiment de urgență de a aduce cele mai bune idei, rapid, celor care au nevoie.
- Respectul și responsabilitatea sunt pietrele de temelie ale relațiilor apropiate cu publicul. Trebuie să fim onești, deschiși și să arătăm integritate în tot ceea ce facem. Avem un respect deosebit pentru condițiile de sănătate personale și private pe care le întâmpină utilizatorii noștri finali.


ISTORIC
Cronologic, principalele momente din evoluţia companiei sunt urmatoarele: