20 de ani de cand aducem schimbare in sistemul medical romanesc si imbunatatim vieti.

0
clienti unici
0
puncte de lucru
0
angajati
0
comenzi livrate

Treptat, echipa care păstrează legătura între Medical Express şi dumneavoastră a crescut, s-a dezvoltat şi perfecţionat, fiind astăzi formată din:

  • Peste 20 de reprezentanţi medicali şi de vânzări prezenţi în toate judeţele ţării;
  • Peste 45 de puncte de lucru deschise la nivel naţional, aproape în fiecare judeţ al ţării;
  • Un Serviciu de Relaţii cu Clienţii destinat menţinerii contactului cu dumneavoastră şi oferirii de răspunsuri la problemele cu care vă confruntaţi din punct de vedere al utilizării produselor sau procesului de decontare a acestora.
  • Vizualizaţi aici datele de contact ale echipei Medical Express şi punctele de lucru corespunzătoare judeţului dumneavoastră.

Oportunități

Vrei să lucrezi într-o echipă tânără şi dinamică? Eşti pregătit să dai tot ce poţi şi îţi place să obţii rezultate pe măsură?

La Medical Express te putem ajuta să-ţi construieşti viitorul!

Ne plac oamenii cu:

  • atitudine proactivă, optimistă
  • putere şi dorinţă de muncă
  • soluţii inovative în faţa provocărilor.

Scopul nostru este să creăm un cadru care să le permită tuturor angajaţilor să-şi realizeze potenţialul.
Ne angajăm, de asemenea, să menţinem un mediu de lucru divers şi deschis, care este de natură să ne permită adaptarea optimă la schimbările foarte rapide din România.

Posturi disponibile

Operator depozit

Responsabilitati:

• coordoneaza activitatile specifice de gestiune din cadrul depozitului (receptie, intrari/iesiri, stocuri, livrari, retururi etc);
• efectueaza lunar inventarul stocului de marfa pe sortimente, cantitati, pret;
• urmareste termenele de livrare si aprovizionare, respectand ordinea intrarilor;
• verifica caracteristicilor produselor, sesizand neconformitatile;
• asigura buna gestionare a marfurilor, documentelor specifice de gestiune, optimizarea spatiului de depozitare si calitatea depozitarii produselor;
• verifica concordanta intre evidenta contabila de gestiune si stocurile din depozit;
• asigura mentinerea ordinii si curateniei in depozit;

Cerinte:

• Experienta intr-o pozitie similara: min 1 an
• Corectitudine -Loialitate- Bun organizator- Comunicativ
• Calm, amabil
• Cunostinte operare PC
• Cunostinte legislatie gestiune stocuri

Director regional de vanzari (VEST)

Candidatul ideal:

  • Experienta de minim 2 ani pe o pozitie similara;
  • Studii superioare si cursuri de specialitate in vanzari;
  • Abilitati excelente de comunicare, orientare puternica spre eficienta si rezultate, proactivitate, spirit de echipa;
  • Abilitati de organizare si planificare/ prioritizare;
  • Abilitati demonstrate cu succes de relationare, negociere si vanzare;
  • Tehnici de vanzare directa si indirecta
  • Cunostinte operare PC: MS Office (Excel, Word) – nivel mediu;
  • Disponibilitate de deplasare in aria geografica alocata de cel putin 50% din timp si carnet de conducere (categoria B).

Responsabilitati:

– Gestionarea si dezvoltarea profitabila a portofoliului de clienti din aria de responsabilitate;

-Supervizarea si analizarea activitatilor desfasurate de reprezentantiii din subordine in vederea realizarii obiectivelor propuse

-Implementarea politicilor de vanzari la nivelul zonei coordonate
– Monitorizarea pietei si performantelor echipei de vanzari (raportare si analiza de activitate);
– Reprezentarea regionala a companiei in mediul de afaceri si de decizie relevante;
– Managementul si dezvoltarea continua a echipei.

– Analizarea , elaborarea si consolidarea obiectivelor stabilite conform strategiei companiei;
– Consolidarea si dezvoltarea echipei din subordine.
-Instruirea si evaluarea periodica a activitatii personalului din subordine

  • Reprezentant de vânzări in Bucuresti și Sibiu

Responsabilitati:

– Promovarea si vanzarea pe principii etice a produselor si serviciilor companiei;
– Gestionarea si dezvoltarea profitabila a portofoliului de clienti din aria de responsabilitate;
– Monitorizarea pietei si managementul performantelor personale de vanzari (raportare si analiza de activitate);
– Asumarea unui rol de reprezentant local / regional al Medical Express si respectarea valorilor companiei in mod constant.

Candidatul ideal:
– Studii superioare
– Experienta de vanzari de cel putin un an
– Abilitati demonstrate cu success de relationare, negociere si vanzare
– Orientare puternica spre eficienta si rezultate
– Disponibilitate de deplasare in aria geografica alocata de cel putin 50% din timp si carnet de conducere (categoria B)

Beneficii:

  •  salariu fix + bonusuri trimestriale în funcție de rezultate
  •  bonuri de masă
  •  mașină de serviciu
  •  telefon de serviciu
  •  training de produse – training medical
  •  cursuri de dezvoltare profesionala (cursuri de vanzari/public speaking/negociere etc.)
  •  teambuilduing-uri trimestriale
  •  posibilitate de dezvoltare profesionala

Vei dezvolta si gestiona un portofoliu important de clienti, vei reprezentanta Medical Express in relatia cu Casele Judetene de Asigurari de Sanatate si vei promova produsele companiei in aria de responsabilitate. Cadrul de lucru este unul formal, in sistemul medical, in relatie directa cu medici si profesori medicali din cele mai importante unitati medicale din zona.

  • Trimite-ne CV-ul tău la hr@medicalexpress.ro specificand in Subiect postul dorit sau completează direct formularul online.

 

 

  • Consilier Relatii Clienti (Bucuresti, Craiova)

Cum va arata o zi de lucru la Medical Express:
– vei gestiona portofoliului de clienti, venind in intampinarea nevoilor acestora;
– vei actualiza constant baza de date;
– vei procesarea documentelor administrative ale departamentului;
– vei asigurarea in mod eficient comunicarea interdepartamentala si fluxul de documente;
– vei participa la traininguri periodice cu privire la noile servicii si proceduri de lucru;
– vei primi suportul managerului de departament de fiecare data cand vei avea nevoie;
– vei primi feedback de la managerul tau privind activitatea desfasurata, astfel incat sa puteti identifica impreuna nevoile tale de training si dezvoltare.

Ce vei castiga din aceasta experienta:
• Venituri in functie de performanta ta (salariu fix si bonusuri in functie de rezultatele tale);
• Traininguri de vanzari si comunicare si coaching individual, adaptate nevoilor tale de dezvoltare si tendintelor pietei;
• Dezvoltarea abilitatilor si competentelor personale, care te vor ajuta pe viitor, in cariera ta;
• Oportunitati de dezvoltare in cadrul Medical Express.

Asteptam sa ne trimiti CV-ul tau (hr@medicalexpress.ro) si sa te integram in echipa noastra!

 

Contabil analist-financiar

Descrierea jobului

Prelucrarea informatica a documentelor justificative financiar contabile;
Intocmire si depunere declaratii fiscale,
Intocmire situatii financiare semestriale/anuale
Contabilitatea furnizorilor: facturi de achizitii de bunuri si servicii;
Contabilitatea clientilor , inclusiv emitere facturi;
Intocmirea de rapoarte periodice privind tranzactiile financiare derulate de societate
Implicarea in procesul de bugetare, prelucrarea bazelor de date in vederea centralizarii informatiilor pentru calculul diverselor linii de cheltuieli si venituri;
Lucru cu baze de date
Plati online
Analiza istoric operatiuni

Urmareste rezultatele reale, comparativ cu cele estimate, cu prezentarea unor analize detaliate pentru variatiile semnificative ;

Elaboreaza rapoarte financiare pentru managementul companiei, atat documente standard cat si adaptate unor cerinte specifice;

Evalueaza permanent rapoartele si analizele pe care le furnizeaza pentru a imbunatati formatul, continutuli relevanta informatiilor, precum şi controlul existent.
Colectarea, consolidarea si raportarea, in cooperare cu departamentele implicate, a indicatorilor financiari si non financiari de performanta solicitati intern;
Elaborarea si propunerea de masuri de imbunatatire a activitatii economico-financiare a societatii
Implementarea de programe si proceduri care sa eficientizeze procesul de lucru din cadrul departamentului
Respectarea legislatiei fiscale la nivel de companie si organizarea activitatii in conformitate cu dispozitiile legale
Asumarea raspunderii cu privire la documentele financiare care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societii

Calitati necesare:

studii superioare in domeniul economic
limba engleza
experienta relevanta in management financiar
cunostinte avansate de lucru in Excel
gandire clara, rationament logic, integritate si corectitudine
capacitate de analiza si sinteza
energie, proactivitate si initiativa
buna capacitate de relationare, organizare , negociare

 

Administrator IT&C

Rol

Asigura functionarea si disponibilitatea permanenta (inclusiv mentenanta) a sistemelor si a serviciilor software (servere, comunicatii, back-up date etc.) in parametrii optimi de calitate a retelei.

Instruieste si ofera sprijin utilizatorilor in ceea ce priveste utilizarea echipamentelor IT (computere, tablete, telefoane etc.) dar si a aplicatiilor.

Responsabilitati

·         proiectarea, implementarea si configurarea si securizarea retelei de calculatoare

·         stabilirea echipamentelor hardware si software necesare desfasurarii activitatii in organizatie in baza unei analize initiale/periodice de cost/investitie

·         instalarea si configurarea hardware şi software a echipamentelor IT (computere, tablete, telefoane etc.)

·         monitorizarea functionarii componentelor hardware si software ale retelei de calculatoare (end-to-end)

·         partajarea resurselor retelei

·         administrarea de licente software

·         raspunde de respectarea normelor legale privind secretul și confidentialitatea datelor si a informatiilor

·         tine legatura cu furnizorii externi ( pentru servicii de internet, consumabile, telefonie etc.)

·         asigura functionarea serviciilor de acces Internet, Digi-sign, secure access etc.

·         respecta in mod constant procedurile de lucru şi de sistem.

Candidatul ideal

·         Studii superioare finalizate de specialitate. Constituie avantaj specializarile Automatica, Electronica , IT&C.

·         Experienta profesionala relevanta si asociata, in companii de dimensiuni mediide angajati) de cel putin 5 ani.

·         Demonstreaza cunostinte temeinice despre:

·         concepte si arhitecturi de retea, standarde de conectivitate IT&C

·         sisteme de operare: cel putin Windows si Linux – nivel avansat

·         SQL, PHP, FOX Pro

·         principii, arhitecturi si tehnologii utilizate in retele de calculatoare (LAN, WAN)

·         Are experienta relevanta de utilizare si implementare a solutiilor/serviciilor de tip VPN, PKI, SNMP, SMTP, IMAP, LDAP, Radius, PPOE, DNS, DHCP, Apache, IIS, RAID

·         Are experienta relevanta in monitorizare de servere si retele de dimensiuni medii

·         Poate configura la nivel avansat echipamente hardware si software (computere, telefoane, tablete, servere, imprimante, periferice etc.)

·         Poate construi, intretine si monitoriza reteaua IT (hardware / software end-to-end)

·         Limba engleza contituie un avantaj

·         Are capacitate de analiză și sinteză şi de găsire a unor soluţii;

·         Are capacitate de consiliere și/sau îndrumare a colegilor, clienţilor;

·         Spirit de echipă și capacitate de a lucra independent;

Beneficii

·         salariu fix motivant, bonuri de masa si prime

·         echipa tanara si business creativ, competitiv, aflat in expansiune

·         posibilitati de dezvoltare profesionala

·         asigurarea tuturor resurselor tehnologice si materiale necesare activitatii


E-mail*
Data nasterii
Adresa
Denumirea postului dorit
Tip job:
full-timepart-timeoricare

Încarcă CV (.pdf):

Încarcă Scrisoare de intenţie (.pdf):