21 de ani de când aducem schimbare în sistemul medical românesc și îmbunătățim vieți.

0
clienti unici
0
puncte de lucru
0
angajati
0
comenzi livrate

Treptat, echipa care păstrează legătura între Medical Express şi dumneavoastră a crescut, s-a dezvoltat şi perfecţionat, fiind astăzi formată din:

  • Peste 20 de reprezentanţi medicali şi de vânzări prezenţi în toate judeţele ţării;
  • Peste 20 de puncte de lucru deschise la nivel naţional, aproape în fiecare judeţ al ţării;
  • Un Serviciu de Relaţii cu Clienţiidestinat menţinerii contactului cu dumneavoastră şi oferirii de răspunsuri la problemele cu care vă confruntaţi din punct de vedere al utilizării produselor sau procesului de decontare a acestora.
  • Vizualizaţi aici datele de contact ale echipei Medical Express şi punctele de lucru corespunzătoare judeţului dumneavoastră.

Oportunități de angajare

Vrei să lucrezi într-o echipă tânără şi dinamică? Eşti pregătit să dai tot ce poţi şi îţi place să obţii rezultate pe măsură?

La Medical Express te putem ajuta să-ţi construieşti viitorul!

Ne plac oamenii cu:

  • atitudine proactivă, optimistă
  • putere şi dorinţă de muncă
  • soluţii inovative în faţa provocărilor.

Scopul nostru este să creăm un cadru care să le permită tuturor angajaţilor să-şi realizeze potenţialul.
Ne angajăm, de asemenea, să menţinem un mediu de lucru divers şi deschis, care este de natură să ne permită adaptarea optimă la schimbările foarte rapide din România.

REPREZENTANT DE VÂNZĂRI

Reprezentant de vânzări în București, Cluj Napoca, Galați, Targu Mures, Satu-Mare

Responsabilitati:
  • Promovarea și vânzarea pe principii etice a produselor și serviciilor companiei;
  • Gestionarea și dezvoltarea profitabilă a portofoliului de clienți din aria de responsabilitate;
  • Monitorizarea pieței și managementul performanțelor personale de vânzări (raportare și analiză de activitate);
  • Asumarea unui rol de reprezentant local / regional al Medical Express și respectarea valorilor companiei în mod constant.
Candidatul ideal:
  • Studii superioare
  • Experiență de vânzări de cel puțin un an
  • Abilități demonstrate cu succes de relaționare, negociere și vânzare
  • Orientare puternică spre eficiență și rezultate
  • Disponibilitate de deplasare în aria geografică alocată de cel puțin 50% din timp și carnet de conducere (categoria B)
Beneficii:
  • Salariu fix + bonusuri trimestriale în funcție de rezultate
  • Bonuri de masă
  • Mașină de serviciu
  • Telefon de serviciu
  • Training de produse – training medical
  • Cursuri de dezvoltare profesională (cursuri de vânzări/public speaking/negociere etc.)
  • Teambuilduing-uri trimestriale
  • Posibilitate de dezvoltare profesională
Vei dezvolta și gestiona un portofoliu important de clienți, vei reprezentanta Medical Express în relația cu Casele Județene de Asigurări de Sănătate și vei promova produsele companiei în aria de responsabilitate. Cadrul de lucru este unul formal, în sistemul medical, în relație directă cu medici și profesori medicali din cele mai importante unități medicale din zonă.

CONSILIER RELAȚII CLIENȚI

Consilier Relații Clienți în București, Craiova

Responsabilități:
  • Vei gestiona portofoliului de clienți, venind în întâmpinarea nevoilor acestora;
  • Vei actualiza constant baza de date;
  • Vei procesa documentele administrative ale departamentului;
  • Vei asigurarea în mod eficient comunicarea interdepartamentală și fluxul de documente;
  • Vei participa la traininguri periodice cu privire la noile servicii și proceduri de lucru;
  • Vei primi suportul managerului de departament de fiecare dată când vei avea nevoie;
  • Vei primi feedback de la managerul tău privind activitatea desfășurată, astfel încât să puteți identifica împreună nevoile tale de training și dezvoltare.
Beneficii:
  • Venituri în funcție de performanța ta (salariu fix și bonusuri în funcție de rezultatele tale);
  • Traininguri de vânzări și comunicare și coaching individual, adaptate nevoilor tale de dezvoltare și tendințelor pieței;
  • Dezvoltarea abilităților și competențelor personale, care te vor ajuta pe viitor, în cariera ta;
  • Oportunități de dezvoltare în cadrul Medical Express.

DIRECTOR REGIONAL DE VÂNZĂRI

Director regional de vânzări (VEST)

Candidatul ideal:
  • Experiență de minim 2 ani pe o poziție similară;
  • Studii superioare și cursuri de specialitate în vânzări;
  • Abilități excelente de comunicare, orientare puternică spre eficiență și rezultate, proactivitate, spirit de echipă;
  • Abilități de organizare și planificare/ prioritizare;
  • Abilități demonstrate cu succes de relaționare, negociere și vânzare;
  • Tehnici de vânzare directă și indirectă
  • Cunoștințe operare PC: MS Office (Excel, Word) – nivel mediu;
  • Disponibilitate de deplasare în aria geografică alocată de cel puțin 50% din timp și carnet de conducere (categoria B).
Responsabilitati:
  • Gestionarea și dezvoltarea profitabilă a portofoliului de clienți din aria de responsabilitate;
  • Supervizarea și analizarea activităților desfășurate de reprezentanții din subordine în vederea realizării obiectivelor propuse;
  • Implementarea politicilor de vânzări la nivelul zonei coordonate;
  • Monitorizarea pieței și performanțelor echipei de vânzări (raportare și analiză de activitate);
  • Reprezentarea regională a companiei în mediul de afaceri și de decizie relevante;
  • Managementul și dezvoltarea continuă a echipei.
  • Analizarea, elaborarea și consolidarea obiectivelor stabilite conform strategiei companiei;
  • Consolidarea și dezvoltarea echipei din subordine;
  • Instruirea și evaluarea periodică a activității personalului din subordine.

FUNCȚIONAR ADMINISTRATIV

Funcționar administrativ

Cerințe:
  • Permis de conducere categoria B;
  • Studii medii finalizate;
  • Cunoașterea orașului București și a împrejurimilor/dorința de a învăța;
  • Persoană descurcăreață, serioasă, conștiincioasă, responsabilă;
  • Persoană cu capacitate bună de organizare și orientare în spațiu, atenție distributivă și îndemânare;
  • Persoană prezentabilă, plăcută
  • Cunoașterea limbii române – scris și vorbit, întelegere bună a afacerii în ansamblu;
Descrierea jobului:
  • Depunere / ridicare documente de la diverse Instituții de Stat;
  • Preluare / livrări comenzi diverse (clienți / furnizori);
  • Realizare activități administrative ce țin de întreținerea clădirilor (verificare / întreținere / comunicare cu furnizorii /colaboratori/ rezolvare
  • probleme pe tot ce ține de utilități și întreținere clădiri);
  • Întreținerea parcului auto;
  • Suport pe orice problemă de natura administrativă.