Garantie/Retur

Conform legii poti returna produsele achizitionate in maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, daca acestea sunt in conditii perfecte (in aceleasi conditii in care au fost livrate) fara urme de uzura sau deterioare a produsului sau a ambalajului, fara sa fie purtat sau folosit , insotit de toate etichetele produsului si de documentele fiscale / factura fiscala.

Returul trebuie anuntat pe mail la retur@medicalexpress.ro  mentionand numele si prenumele , adresa unde s-a livrat, codul de comanda, codul produsului, numarul facturii si contul IBAN in care doriti sa primiti contravaloarea produsului. In contul indicat veti primi contravaloarea produsului, exceptand costul transportului.

Adresa de retur este: Bulevardul Iuliu Maniu nr. 7, Corp L, incinta Apaca, Depozit Faberom, Medical Express.

Daca doriti doar schimbul cu o alta marime sau model, atunci mentionati acest lucru si marimea pe care o doriti.

Contravaloarea produsului se vireaza prin transfer bancar, in maxim 14 zile calendaristice de la data receptiei produselor retur, in contul indicat de consumator.

Produsul este conform cu Directiva 42/93 /EEC privind dispozitive medicale.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar lot), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

Termenul de garantie difera in functie de tipul dispozitivului medical: 6 luni pentru orteze, 12 luni pentru bastoane, cadre si carje, 24 luni in cazul fotoliilor rulante, 1an pentru proteze de san si 30 zile lenjerie intima. Garantia se prelungeste cu perioada necesara reparatiei.  Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice. Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala sau procesul verbal de predare primire.

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate sau in rubrica de service continuta de Certificatul de garantie. Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service (exceptand perioada de aprovizionare cu piese).

Pierderea garantiei: Garantia se pierde la neindeplinirea oricarea din conditiile de mai jos:

  • Nerespectarea de catre beneficiar a conditiilor de transport, manipulare, utilizare si intretinere precizate in Instructiunile de utilizare si Certificatul de garantie  de care beneficiarul a luat cunostinta si caruia i-au fost predate de catre furnizor.
  • Constatarea de catre specialistii firmei sau ai furnizorului de service a faptului ca defectul se datoreaza vinei beneficiarului (utilizare, intretinere necorespunzatoare).
  • Incredintarea produslui spre a fi reparat altor persoane/firme neautorizate.
  • Prezentarea produsului neinsotit de prezentul certificat de garantie sau insotit de un certificat de garantie fara stampila sau rubrici necompletate (data predarii, numarul de identificare al produslui, semnatura vanzatorului, semnatura beneficiarului).

Garantia nu este valabila, in cazul dispozitivelor de mers, pentru cazuri de coroziune, uzarea pieselor componente din cauciuc si material plastic, deteriorarea sau craparea husei, respectiv deteriorarea vopsirii, lacuirii, cromarii sau altor stricaciuni aparute in urma folosirii fotoliului la mersul pe scari, a lovirii de orice obstacol sau in mediu exterior nefavorabil.