Cum fac returul produselor?

Conform legii, poti returna produsele achizitionate in maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, daca acestea sunt in conditii perfecte (in aceleasi conditii in care au fost livrate) fara urme de uzura sau deterioare a produsului sau a ambalajului, fara sa fie purtat sau folosit , insotit de toate etichetele produsului si de documentele fiscale / factura fiscala. In cazul in care produsul trimis inapoi nu este conform pentru a fi returnat, atunci produsul va fi trimis inapoi clientului dupa ce acesta a fost informat telefonic de neconcordantele observate, iar suma platita initial nu va putea fi returnata.

Înainte de a continua procedura de retur, avem rugămintea să citiți cu atenție toate detaliile și condițiile afișate pe website-ul Medical Express.

Formular de retur

    Motiv returnare

    Important: Nu se pot returna produsele facute pe comanda! Acestea sunt produse personalizate, realizate in functie de preferintele cumparatorului.

    Adresa de retur este: Bulevardul Iuliu Maniu nr. 7, Corp L, incinta Apaca, Depozit Faberom, Bucuresti, Medical Express.

    Cum schimb produsul cu o alta marime/model?

    Daca doriti doar schimbul cu o alta marime sau model, atunci mentionati acest produsul si marimea cu care doriti sa schimbati, in emailul de retur pe care il trimiteti.

    Cine plateste transportul in cazul returului?

    Costul Transportului  de retur este suportat de Medical Express daca motivul returului are legatura cu un defect de fabricatie sau daca comanda trimisa nu corespunde cu ceea ce clientul a comandat. In oricare alta situatie, in care clientul se razgandeste, transportul va trebui suportat de acesta pentru a returna produsul, cat si pentru a primi un nou produs inlocuitor, daca este cazul.

    In cazul in care produsul trimis inapoi nu este conform pentru a fi returnat, atunci produsul va fi trimis inapoi clientului dupa ce acesta a fost informat telefonic de neconcordantele observate, iar costul transportului produsului inapoi catre client va trebui suportat de catre acesta.

    In cazul schimbului produsului cu o alta marime/model, din motive care tin strict de decizia clientului, dupa ce comanda trimisa respecta ceea ce a comandat clientul, plata transportului apartine exclusiv clientului sau se poate face intr-unul dintre sediile Medical Express, gratuit.

    In cat timp imi primesc banii inapoi?

    Contravaloarea produsului se vireaza prin transfer bancar, in maxim 14 zile calendaristice de la data receptiei produselor retur, in contul indicat de consumator. In situatiile putin probabil in care produsul comandat nu corespunde cu cel primit, sau exista uzuri/defecte ale produsului, incercam sa grabim pe cat posibil returnarea sumei de bani, intr-un termen mai scurt de 14 zile, dar nu mai mare.

    Garantia produselor

    Produsele sunt conforme cu Directiva 42/93 /EEC privind dispozitive medicale.

    Conditiile de garantie sunt in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu elementele de identificare intacte (numar lot), impreuna cu accesoriile aferente si copiile de pe factura fiscala si certificatul de garantie. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

    Termenul de garantie difera in functie de tipul dispozitivului medical: 6 luni pentru orteze, 12 luni pentru bastoane, cadre si carje, 24 luni in cazul fotoliilor rulante, 1 an pentru proteze de san si 30 zile lenjerie intima. Garantia se prelungeste cu perioada necesara reparatiei.  Solutionarea garantiei se face in maxim 30 zile calendaristice. Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala sau procesul verbal de predare primire.

    Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate sau in rubrica de service continuta de Certificatul de garantie. Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare, termenul fiind de minim 30 zile de la data intrarii in service (exceptand perioada de aprovizionare cu piese).

    Pierderea garantiei: Garantia se pierde la neindeplinirea oricarea din conditiile de mai jos:

    • Nerespectarea de catre beneficiar a conditiilor de transport, manipulare, utilizare si intretinere precizate in Instructiunile de utilizare si Certificatul de garantie  de care beneficiarul a luat cunostinta si caruia i-au fost predate de catre furnizor.
    • Constatarea de catre specialistii firmei sau ai furnizorului de service a faptului ca defectul se datoreaza vinei beneficiarului (utilizare, intretinere necorespunzatoare).
    • Incredintarea produslui spre a fi reparat altor persoane/firme neautorizate.
    • Prezentarea produsului neinsotit de prezentul certificat de garantie sau insotit de un certificat de garantie fara stampila sau rubrici necompletate (data predarii, numarul de identificare al produslui, semnatura vanzatorului, semnatura beneficiarului).

    Garantia nu este valabila, in cazul dispozitivelor de mers, pentru cazuri de coroziune, uzarea pieselor componente din cauciuc si material plastic, deteriorarea sau craparea husei, respectiv deteriorarea vopsirii, lacuirii, cromarii sau altor stricaciuni aparute in urma folosirii fotoliului la mersul pe scari, a lovirii de orice obstacol sau in mediu exterior nefavorabil.