Știați că? Consumul de soia poate dezvolta mai rapid celulele canceroase
septembrie 6, 2019
Sportul și stoma dumneavoastră
decembrie 4, 2019

De data aceasta v-o prezentăm pe colega noastră mereu cu zâmbetul pe buze și descurcăreață în orice situație, Simona Holban Toma din Constanța, de pe poziția de Consilier Relații Clienți. Este alături de noi de un an, timp în care s-a dezvoltat foarte mult și a pus foarte mult accent pe pacienți și nevoile acestora. A fost foarte implicată în Proiectul Stomacare, desfășurat anul acesta, prin consilierea și ajutarea pacienților implicați în studiul de viață. Haideți să vedem ce ne-a povestit Simona despre ea în interviul adresat!

1. 1 an de Medical Express. Descrie-ne, te rog, in cateva cuvinte evolutia ta in aceasta perioada si care au fost cele mai mari provocări pe care le-ai întâlnit în tot acest timp?

Un an, 2 luni şi 4 zile de MXP :)).  Am evoluat foarte mult în tot acest timp, la început nu aveam curaj să vorbesc cu un client despre problema lui sau să privesc imaginile cu problemele stomiale cu care se confrunta pentru a le oferi soluții și sfaturi, dar acum sunt foarte dornică să vorbesc cu acești oameni, să le vin în ajutor cu sfaturi, soluții și sprijin moral.

Cea mai mare provocare a fost să deschid primul mail în care aveam atașată o poză cu o problemă stomială primită de la un pacient.

2. Care e prima amintire care îți vine în minte, din primele zile la MXP?

Îmi amintesc că în prima zi când am rămas singură în sediu, de emoție, am uitat parola la mail și m-am gândit jumatate de zi la ea, până să îmi amintesc.

3. Care ar fi sfaturile tale pentru un coleg nou din MXP, pentru a se integra mai ușor?

Noilor colegi le-aș spune să aibă răbdare cu ei înșiși, pentru că MXP are răbdare cu ei. Să vadă doar partea frumoasă a lucrurilor.

4. Ce îți place cel mai mult la job-ul tău din MXP?

Să eliberez produse, să interacționez cu oamenii, să-i  ascult și să-i încurajez că va fi bine, trebuie doar să aibă răbdare. Ah da, și programul :))

5. Cât de importantă este meseria de consilier relatii clienti în MXP și cum te pot ajuta colegii tăi să ți-o simplifice?

Din punctul meu de vedere, meseria de consilier relații clienti este EXTREM de importantă. Noi auzim cele mai multe povești ale oamenilor, noi ca și reprezentanții, suntem imaginea MXP. Pentru unii pacienți noi suntem cei care îi ia de după umăr și le spune: „O să fie bine, ai să vezi! Ai puțină  răbdare și încredere în ce spun!”. Cred că putem să îmbunătățim comunicarea în cadrul firmei, ceea ce ar ajuta enorm pe fiecare în parte.

6. Care este sfatul cel mai interesant pe care l-ai primit în MXP și pe care l-ai împărtăși și cu colegii tăi?

Cel mai interesant sfat: Ascultă, rezolvă și treci peste!

7. Spune-mi trei lucruri interesante despre tine.(Pe care noi nu le știm).

Nu-mi place să vorbesc despre mine, am o bulă  imaginară care se activează la nevoie și m-am înscris la școala de șoferi . :))